Poznaj Zarząd Instytutu Kultury
Podstawa prawna
Sposób pracy Zarządu Instytutu regulują zapisy od § 19. do § 28. Statutu Instytutu.
Zarząd Instytutu
Zarząd Instytutu składa się z co najmniej dwóch osób i jest organem odpowiedzialnym za zarządzanie Instytutem Kultury.
Prezes Zarządu
Wiceprezes Zarządu
Zadania Zarządu Instytutu
W szczególności do zadań Zarządu należy reprezentowanie Instytutu na zewnątrz oraz:
- sprawowanie zarządu majątkiem Instytutu,
- przyjmowanie subwencji, darowizn, spadków i zapisów,
- tworzenie i znoszenie Biura Instytutu, oraz ustalanie jego regulaminów,
- tworzenie i znoszenie jednostek organizacyjnych Instytutu,
- podejmowanie decyzji o przystąpieniu do spółek, zrzeszeń i innych organizacji, oraz o ich tworzeniu,
- powoływanie i odwoływanie Dyrektora Biura Instytutu, oraz innych osób pełniących stanowiska kierownicze i samodzielne w jednostkach organizacyjnych Instytutu z zastrzeżeniem § 16 ust. 2 lit. a i b,
- ustalanie wielkości zatrudnienia, zasad wynagradzania oraz wielkości środków na wynagrodzenia i nagrody dla pracowników Instytutu,
- uchwalenie Regulaminu Pracy Zarządu,
- podejmowanie decyzji we wszystkich sprawach nie przekazanych do kompetencji innych organów Instytutu.